Sunday 30 December 2012

kenangan pahit manis 2012

assalamualaikum

setahun sudah berlalu pada tahun 2012.sampai sudah 2012 melabuh tirai dan mulalah tahun baru yang membuka kisah baru yang bakal menanti buat kite semua.. Mcm-mcm da aku lalui sepanjang tahun 2012. Pelbagai da aku rasai, lalui  semua penuh pahit manis didalamnya. bagi aku tahun ni adalah tahun yang sngat mencabar seluruh jiwa raga aku.

Semoga tahun yang mendatang akan kulalui dengan baik, tenang dan aku bakal mengumpul kenangan yang indah-indah belaka.. Di kesempatan ini, aku abadikan kenangan 2012 seorang insan bernama aku.

2012

tak silap awal tahun hari itu ayah aku masuk hospital gara-gara terjatuh dari motor..ayah aku mmg xtak boleh bawak motor da.. Dimasukkan ke hospital serdang beberapa hari tuk jalani rawatan di sana..


aku berpisah dengan seseorang yg amat mencintai aku selama 5 tahun..tp jodoh xmemihak pada kami.. lalu kami pun berpisah dengan cara baik walaupun pahit tuk kami telan..segala suka duka pahit manis bnyk kami kongsi bersama..tp kami still berkawan seperti biasa.. :)


Pada pertengahan tahun aku dpt lagi seorang abang ipar,polis lagi tu..hehe..kami meraikan majlis perkahwinan kakak dengan penuh gembira..happy sangat..sekarang kakak aku da 6 bulan menjalani sebagai isteri n bakal menjadi seorang ibu..aku yang excited sebab nak dapat anak buah lagi.. kalau boleh nak baby girl..hehe... semoga kakak aku dapat melahirkan pada tahun hadapan 2013 dengan selamat n dapat baby yang comel n soleh solehah..amin..


berkenalan dengan seorang yg aku sendiri xjangka dia la lelaki yang amat aku cintai..tiada lelaki lain selain dia sekarang n selamanya..(ahmad safuan) perkenalan kami di dalam hp (blackberry messenger) membuat aku ingin bersama dia n mahukan dia la lelaki yg bakal menjadi imam n ayah kepada anak aku suatu hari..amin.sekarang hampir 8 bulan hubungan yg kami jalinkan dengan penuh erat dan kasih sayang :)

Baru-baru ini famili aku baru je gi merisik seorang wanita untuk abang..dan pada tahun hadapan lagi sekali famili kami datang tuk menghantar rombongan pertunangan pulak..yeahhh xlama lagi dapat pulak kakak ipar...makin meriah la keluarga besar kami.. :D

banyak lagi yg nak dikongsikan tp ni la sebahgian dari kenangan aku  pada tahun 2012. Dan aku sematkan dalam hati.. Dan berharap pada tahun 2013 akan lebih bermakna, bererti dan akan ku coret kan kenangan2 yg terindah dalam hidup aku dan orang2 sekelilling aku..  :)


welcome 2013
good bye 2012







No comments:

Post a Comment