Wednesday 26 December 2012

melayang-layang

assalamualaikum
 
selamat malam..hai kte bertemu lagi..hehehehe
saje nak tulis blog ari ni sbb de peluang bukak tenet guna wifi hp akak so ape lg kan..kite manfaatkan la..hahahaha...
ha nak tau korang aku kan chat la ngn member aku ni.tetiba kan dia ckp aku happy je lain mcm...aku bg tahu la biase je xde lain mcm pun then aku ckp kat dia "u should happy with me"..betul pe kan.,pastu dia ckp dia xhappy sbb dia de tekumbuhan dalam telinga tp masih kecil lg..haihhh..terkejut aku dpt tahu...
kdg-kdg ape-ape boleh jd kan..yg kecik mahupun yg besar..kite kne sentiasa bersiap sedia dlm ape jua kemungkinan or musibah yg bkal terjd...supaya kite xde la terkapai kesedihan meniti hari-hari yg jd kat kite..emmm.peringatan buat aku jgk ni..
aku nak letak pic yg aku amek time kat lexis pd tu tp hp aku ni prob la xleh nak transfer gne hp..so aku kne send melalui email ha baru la boleh aku masukkan kat sni..xpe la tggu la aku pkai tab ke aku open blog kat situ terus masuk gmbr melalui tab je..kan senang...hihihih....ntah bila la agaknya kan..huhuhu...
k la tu je la...smpai kitemu lagi...
salam sayang dari sweety girl :)
 



No comments:

Post a Comment