Monday 24 December 2012

perasaan

assalamualaikum...

rasanya lama da xtulis ape2 kat entry ni kan.yelar bz..tp sbnrnya xtahu nak tulis ape...so hari ni nak kata de cerita nak diceritakan xla jgk tp jari jemari ni da gatal nak menaip2  kat blog aku ni..hehe. sebenarnya bnyk yg terjd kat aku suka duka pahit manis sblum ni..so meh aku cite sbnyk sedikit cite2 aku kat dalam ni... yg sedih2 dlu la baru yg gumbira2 k..haha..yg sedihnya kes aku ngn malaun sengal yg penah aku kenali sblum2 ni xsetel2 pun lg...bila diingt..billa dikenang nangis aku dibuatnya..ntah la hanya tuhan saja yg tahu betapa kesalnya aku mengenalinya...tp aku tau tuhan xkan menguji or memberi dugaan yg hambanya xmampu nak lakukan..so aku just mampu berdoa supaya aku diberi petunjuk tuk hadapi masalah yg aku tgh hadapi ni...emmmm...beberapa hari yg lepas aku selseme n batuk selang bape hari tu aku demam disbbkan effect selseme n batuk..gi klinik doc bg ubat sekali je mkn pastu xmkn2 da..xleh masuk da nak termuntah aku..huhu..so sejak tu smpai la sekrg demam aku sekejap ok sekjp xok..bdn pun lemah je..kepla pusing2 je..yg plg aku risau hidung aku xpenah berdarah sekali berdarh...ya Allah ape masalah tubuh bdn aku ni...mngkin jge penghapus dosa..alhamdulillah..mngkin tu je kot cte sedih aku..klu de lg lain kali ak cte..skrg cte gumbira pulak...sbnrnya aku ni baru je balik dari berbengkel + bercuti.hehehe.3 hari 2 mlm kat lexis pd..syiokkk wooo tmpat tu...bilik besar pulak tu..katil besar 2..da mcm rumah sndri dibuatnya,,hihih..walaupun lonely disana tp puas la n terbaikkk...ade gmbr nak dimuat kan kat sini tp nnt la,,hari ni aku nak cte je.hehehe...bengkelnya sehari je selebihnya aktiviti bebas,,haha,..besttt..dapt main valleyball sampai lebam2 n luka2 la main tp kalah..siap kene perli2 lg...pastu gi karokkk..smpai xde suara la..tp tmpat karoke tu bgs la murah pun murah..2 jam rm33..murah kan..paling best aku dpt mandi kolam...mmg niat klu gi sana nak jgk mandi kolam akhirnya dpt jgk..hahaha..cm budak2 kan..tp tu la hakikatnya..hahaha...hope dpt gi lg sana tp ngn famili n tersyg...honeymoon kat sana pun da ok... abg aku nak tunang da bulan 2 ni..alhamdulillah..cpt2 la kan boleh la pasni turn aku pulak..hehe...doa2 kan yg terbaik kat abg aku n hbgn aku ngn dia(safuan) semoga kekal selamnya....tetiba je rindu kat b kite tauuua..lama da xjmpe makin hangat rindu aku kat dia..menanti saat bahagia bila berjumpa dai je ni..hehehe..(senyum smpai ketelinga)..so ni la sedikit sebanyak suka duka pahit manis aku...tu je kot..lepas2 ni klu de akan aku update lg yer..seperti karangan da ni..muahaha....ok la lg panjang lg orang xnak baca kan...stop smpai sni je...lgpun nak balik da kul 5..k bye2.. :)

No comments:

Post a Comment