Thursday 23 August 2012

suara hati

klu nak bercerita tentang dunia saya, diri saya, cinta saya terlalu banyak untuk dihuraikan..tapi kat sini saya cuba pendekkan cerita itu.terlalu besar saya cuba nak mengecapi impian di dunia saya...tapi saya berusaha tuk dapatkannya supaya impian saya xsia2.."usaha sampai dapat"..diri saya xde la hebat mana untuk diceritakan tapi disebalik tu penuh dengan kisah suka duka tersurat mahupun yg tersirat yang baik dan jugak buruk..tapi semua tu membuatkan diri ini untuk lebih kuat,cekal tuk hadapi..semakin diri ini membesar semakin banyak jugak la dugaaan yg datang dan semakin membuat belajar erti sebuah kehidupan sebenar dan jgk memberi seribu pengajaran dalam hidup.cinta saya?apa itu cinta? cinta kepada Allah,cinta kepada ibu bapa,cinta kepada kekasih..ramai tertanya-tanya apa itu cinta?kadang2 kita sendiri xdapat nak jawap...cinta yang suci lahir dari hati...seperti saya mencintai kekasih hati saya...setulus hati.. :) saya harap hubungan yang suci ini diredhai sampai kejinjang pelamin dan selamanya...amin.. ok la sampai sini sahaja cerita saya... wassalam...

1 comment: